perjantai 7. tammikuuta 2011

Mattoja ja mandariineja


Kuvittelin virkkaavani mustaa mattoa. Kude loppui kesken ja törsäsin uuteen satsiin. Musta ei ollutkaan enää musta. Nyt virkkaan mustaa mattoa. Tuo ruskea olisi ollut kivampi.

Täräytin silittämättömän verhon pöytään ja meille tuli kesä. Mukavaa väriterapiaa. Mandariinien (tai mitä lie klementiini-satsumia?) valkoiset ovat tiukassa ja kuorta avatessa mehua ruiskahtaa silmään. Miten se voi osua joka kerta silmään eikä esimerkiksi suuhun?

Veli sai tänään vuoden asepalveluksensa suoritettua. Hyvä veli! Hikko on ylpiä!

6 kommenttia:

  1. Varo ettet kompastu mattoosi. Siinä piilee suuri vaara, että niin käy, hih. ;D
    Silmäänhän se, samalla tavalla kuin voileipäkin putoaa aina alaspäin. Se nyt vaan täytyy mennä niin.

    VastaaPoista
  2. Voi vittu täälläkin on tehty matto. Mä oon alottanu sitä omaani, pinkkiä, niin monta kertaa ja aina mä sen puran ku en viimeistä kerrosta osaa tehdä. Kateellisen panettelua, kaikille teille jotka maton valmiiksi asti saatte, hieno on.

    VastaaPoista
  3. Piti tulla vielä pyytämään anteeksi kun kiroilin blogissasi :)

    VastaaPoista
  4. aNNa: No worries, täällä saa pärrätä, jos siltä tuntuu! Mikä siinä viimeisessä tökkii? Voiskohan sen ongelman jotenkin ratkaista näin sosiaalisessa mediassa? :)

    Mä tein syksyllä ekan valmiiksi ja olin maailman onnellisin. En ois ikinä uskonut, et pystyisin moiseen.

    VastaaPoista
  5. No hyvä sitten :D
    Oon yrittäny tehdä samallaasta vipaa kierrosta ku virkkuukoukussa blogin naiset. Laitan varmaan silmukoita kokoajan liian vähän ku koko systeemi menöö kupille. Mutta en tajua kuinka paljon niitä pitää sit laittaa =P

    Nyt oon jo luovuttanu, oiskohan matto ollu lipaston laatikkoon sullottuna jo neljä kuukautta. Ehkä sen aika tulee vielä 8)

    VastaaPoista
  6. aNNa: Virkkuuguruni sanoi, että pitää joka kerroksen jälkeen koittaa lattialla kuinka asettuu. Venyttelemällä korjaa paljon. Jos kupittaa, tarvii enemmän. Jos lörpöttää, tarvii vähemmän. Noita mattoja olen tehnyt ohjeesta (jonka tällainen aloittelijakin tajuaa) ja toimii hyvin.

    Tuolla on eka matto (!!!!) -> http://villatolli.blogspot.com/2010/11/oh-la-la-virkkasin-maton.html

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...