sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Muistiin


Minulla oli eräpäivän ylittäneitä kouluhommia. Hermo ei kestä yhtään sellaista leväperäisyyttä. Olin kuin perseeseen ammuttu karhu. Millainen se ikinä onkaan. Eilisen paukutin tehtäviä peräsuoli pitkällä. Mutta kas, kun nämä omaehtoiset takamushommat oli kunnossa, niin eipä haitannut kevät eikä karvanlähtö. Kameran akunkin latasin. Kyllä sen taas kelpaa nököttää.

Easy to grow, simple flowers. Niin mun kukkia. Kaikki niin pirteän värisiäkin. Aijettä.

Täten kirjoitan, että samettiruusut on tällä päivämäärällä kylvetty. Kirjoitan vielä senkin, että tänä vuonna minulla on täysi kesäloma. Ettei unohdu.

2 kommenttia:

  1. Täysi kesäloma pitäisi olla jokamiehenoikeus! Pitäisi olla myös lakiin kirjattu, että kaikille tarjottaisiin kaamoskäpertymisloma, noin pari kuukautta. Sitten pitäisi olla tämä esikylvöloma (hienot kylvökset sulla!), sekä myös viljelyskauden aloittajaisloma. Noilla lomilla saataisiin kansakunta uuteen nousuun, sanon minä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, hei... mihin jäi sienestysloma? Eihän sitä ilman lomaa metsiä tyhjiksi saada... aina ovat sen nostamassa esiin.

      Mä oon jotenkin ihan tohkeissani. Kesäloma ja sitten vielä talvella talviloma. Koskahan sitä enää kerkiää töitä tehdä? ;D

      Poista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...