tiistai 21. toukokuuta 2013

Etupihan valkoisia ja keltaisia


Etupihan käkkäröitä kaupungissa. Patjarikko (iik), pelekuu (iik), tulppaani Mount Tacoma  (iik), tulppaani Purissima (iik), koristeomppupuu nupullaan  (iik), kevätesikko (iik). Sammalleimu pikkiliikkisillä nupuilla (lausutaan huulet töttöröllä). En löydä perunanarsissia (höh). Muikkusen polkupyörä taas parkattuna väärälle puolelle pihaa (ääk), vaikka olen nimenomaisesti osoittanut herralle kauniimman parkkeerauspaikan. Onneksi sentään linjassa kiveyksen kanssa.

Sunnuntain riehuin etupihan kanssa niin, että maanantaina teki kipeää oleminenkin. Voiko krassin laittaa kipeämään tuijaa pitkin? Kukkapuu?


Nyt on väsy. Kellokin sata.

~

PS. Töllissä on 201 lukijaa. Siis täh?! Terve vaan teille kaikille (lausutaan silmät lautasen kokoisina).

2 kommenttia:

  1. Minä tulin eilen, ja olin se kahdessadaseka :-D Olen käynyt välillä, ja luulin jo olevanikin lukijana, mutta en sitten vissiin ollutkaan. Että terve vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin saapumisesi (näyttävä sisääntulo) ja mietinkin kyllä, että olen nähnyt tuon kuvan ennenkin. Hyvä, että vahvistit epäilykseni! :D

      Poista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...