sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Taas valkoisia hankintoja


Monta vuotta olen uhonnut, että alan sisustamaan valkoisella. Pelkällä valkoisella. No, tässä näitä taas. Niitä minun "valkoisia" ostoksia (onhan siinä melkein kokonaan valkoinen ilmaismuovikassi...). Värit vievät mennessään, ihan toivotonta. Nähtäväksi jää, mitä näistä langoista syntyy. Ihmettelen, miksi puikoissa ja erityisesti virkkuukoukuissa ei ole varoitustekstejä. "Saattaa aiheuttaa vakavan riippuvuuden."


Ylöjärven Vahinkotavaramyymälässä on muuten kuteita ja lankoja melkoiset määrät ja ensi viikolla kuulemma tulossa lisää.

6 kommenttia:

  1. Onpas kivan pirtsakkaa valkoista, ja tuo kude on ihanan tyylikkään valkoinen, joku jopa sanoisi notta marjapuuromainen ;)

    Milläköhän minä uhoisin sisustavani? Hmmmmm, nyt meni vaikeaksi, täällä sisustuksen karkkikaupassa kun on vähän kaikkea. Tai no, kussakin huoneessa on sentään omat sävynsä, ja juurikin se valkoinen on värien kaverina. Ja beige. Ja ruskea. Ja harmaa. Ja Ja Ja. Joopa joo, värit ovat niin ihania :)

    VastaaPoista
  2. Ooo-noi värit on mielettömän upeita!

    Moppilangasta juhannusruusu on jo hyvällä mallilla, pah siivouksesta. Paitsi, että avasin sälekeihtimet ja se oli vikatikki. Nyt on pakko siivota, huoh.

    Reissukuvat eiliseltä oli upeita, turha haikailla uutta kameraa, kun vanhallakin tulee tuollaisia otoksia. :D

    Uusi pohja on hieno, mut jotenkin hirmu säntillinen verrattuna edelliseen (?). Tykkään kyllä kovasti.

    VastaaPoista
  3. Kovin on sun valkoinen eri sävyssä kun mun :DD
    Mutta ei huono ollenkaan :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon niin ylpee susta, että et oo sisustanu 4real-valkoisella! Tuntuu olevan liian muodissa nykyään. Ite oon uhonnu, että sitten-joskus-kauniina-päivänä-kun-mulla-on-oma-koti niin sisustan sen värikkäästi. :) Sitä kaunista päivää odotellessa...

    VastaaPoista
  5. Hehee, repesin tolle äänestykselle :D :D

    VastaaPoista
  6. Haltiakummi: Heh, pirteää ja tyylikästä todellakin. (Hihittelen sun kommentille...)

    Minna: Säntillinen, juu. Se niinku kuvaa kirjoittajaansa. (Not.) Juhannusruusu on sairaus.

    Pepi: Mä oon toivoton. Sun sävys on sitä, mistä mä haaveilen.

    Tinuhe: Jotenkin sitä uskoo elämän muuttuvan seesteiseksi, jos ympäröi seesteisellä. Valkoista, harmonista, you know. Sit tulee eteen kaikkea värikästä ja mä unohdan mun suunnitelmat. Usein tosin huomaan puolustelevani itselleni, että kyllähän valkoiseen tarvii vähän väriläiskiä... mihin valkoiseen?

    Sanna-Mari: Mä tiesin, että arvostat! :D :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...