perjantai 4. maaliskuuta 2011

Perfect match


Tänäänkin hyvä päivä. Tähän voisi jopa tottua.

Suuri päivä, ensimmäiset 5 päivää korvausta työttömyydestä kotiutuneet. Ensimmäinen tilillepano sitten viime vuonna saamani lopputilin. Ei hassumpaa.

Löysin taas aivan täydellisen työpaikan itselleni. Naputtelin hakemusta reilun tunnin ja olen entistä vakuuttuneempi täydellisestä osumasta. Työnhakuni toistaa samaa kaavaa. Hakemuksen lähettämisen jälkeen suorastaan puhkun intoa ja maistelen jo valmiiksi uutta titteliäni. Samaistun henkisellä tasolla uuteen toimenkuvaani ja pidän täysin mahdottomana ajatusta, etteikö työnantaja tulisi seuraavan tunnin sisällä hakemaan minua kotoa työpöytäni ääreen. Hitto, että olenkin hyvä!

Tunnissa varmuuteni hiipuu ja olen valmis uuteen "perfect matchiini". Vielä ei ole työnantajapuoli tajunnut minun erinomaisuuttani niin monenlaiseen rooliin. Ehkä olen niin häikäisevän hyvä, että raukat sokaistuvat. Niin sen täytyy olla.

Häikäisevän hyvää viikonloppua. Suunnittelin lauantaille kisastudion irtokarkkeineen ja kuohareineen. Glamouria ei taatusti puutu. TV Viisi kello 19.15.

7 kommenttia:

  1. Mulla on juuri vähän samansuuntaisia ajatuksia työnhaun suhteen.

    Joo, siitä häikäisevästä hyvyydestä sen täytyy johtua!

    VastaaPoista
  2. Ei sitä voi katsoa, ei voi. Vilkasin noin minuutin eilen ja en nyt oikein tiedä mitä sanoisin. huhhuh.

    Kuka vaan sokaistuu kevätauringossa.

    VastaaPoista
  3. Hauskaa viikonloppua! Pitää mennä tutkiin mitä sieltä oikeen tulee vartin yli seiska...eks missikisat tuu puoli kasi ja joltain muulta kanavalta....:P :D

    VastaaPoista
  4. Ilona: Toisaalta mukava kuulla, etten ole yksin tässä erinomaisuudessani! (Oikeesti toivon vaan, että ihmiset saisivat töitä...)

    Minna: Mä unohdin (ääk!) sen eilen, on niin pakko nähdä.

    Sanna-Mari: Todellista rakkautta ja vaaleanpunaista glamouria!! :DDD

    VastaaPoista
  5. Melkein meinasin jo kysyä että mitä sieltä oikein tulee -mutta Minnan kommentti paljasti :D
    Itseasiassa viime yänä tuoreen ilmais-seiskan ääressä jo vähän täydellisen äimistyneenä harjoittelin ...uskaltaisko,pystyiskö,kykeniskö katsomaan??

    Kisaeväitä en kyllä uskaltais varata, veikkaan että menis väärään kurkkuun :/

    Hei -ja kukas muistaa kuinka loistaviaihaniahyviäupeita me ollaan jollei me itse :DD Ainakin upeampia kuin sanonko-kuka...

    VastaaPoista
  6. Miksei blogger vois asentaa fabon tykkäyspeukkua? Olisi niin kiva klikata tämänkin osuman kohdalla ;-) *peukku*

    VastaaPoista
  7. Pepi: Hmm... jäin miettiin, että mitä kummaa sä öisin oikein teet? :D

    Ei mennyt väärään kurkkuun, vähän kihahti kuohari päähän tosin.

    Hirnakka: Bloggerissahan on semmoinen mahdollisuus tehdä tykkään-namiskuukkelit, mutta jostain syystä mä en saa niitä näkyviin... :(

    Mutta mä peukutan kuitenkin sun kommenttia! :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...